Evenimente la care am fost prezenti in Octombrie

Publicat de : Alina Stanciu

Data: 10.11.2016

Alina Stanciu, Head of Strategy JustAD a fost invitata sa participe ca speaker la doua evenimente dedicate advertisingului si PR-ului. – Muza. PR & Advertising seminar din cadrul BWFR si workshopul de branding personal dedicat antreprenoarelor la inceput de drum sustinut in cadrul PWN.

Menit sa faca o radiografie a trendurilor actuale,  seminarul Muza. PR&Advertising a cuprins teme precum – cresterea vizibilitatii in online, care sunt cele mai folosite metode de printing la nivel global, ce inseamna, de fapt, un termen pe care il auzim din ce in ce mai des – native advertising si, bineinteles, what’s hot & what’s not in advertising-ul offline, tema abordata de Alina.

Campaniile senzoriale sunt vedetele offline-ului. Imbinand cele 5 simturi, brandurile arata ca sunt pregatite atat pentru prezent cat si pentru viitor. Astazi, batalia se poartă pe piata intre brandurile care si-au dedicat o mare parte din resurse abordarii unor noi dimensiuni senzoriale. Unii imbină gustul, cu mirosul si cu vazul, altii simtul tactil, cu vazul si cu gustul si tot asa. Participantele din cadrul seminarului au fost supuse si la teste in care au incercat sa ghiceasca un brand dupa gust, miros, tactil sau vizual si s-au convins ca cele mai puternice branduri pot fi recunoscute dupa cel putin unul din cele 5 simturi.

In cadrul evenimentului PWN, Alina a vorbit despre importanta brandului personal care a  devenit un imperativ profesional in epoca internetului si a retelelor sociale. A fi bun in ceea ce faci nu mai este suficient astazi daca ceilalti nu stiu ca existi, iar a-ti construi un brand personal recognoscibil iti deschide portile catre mult mai multe oportunitati profesionale.

Alina a explicat in mod real cat de important e sa pornesti la drum cu toate elementele de constructie ale unui branding de succes. A prezentat un cocktail a carei compozitie trebuia sa aiba trei culori. L-a preparat stiind tehnica, insa un ingredient folosit la prepararea sa nu a fost cel corect. Cocktailul nu a iesit cu cele trei culori stabilite initial. De multe ori, daca nu cunosti toate aceste detalii, brandingul va da gres.   

Invitatul special al panelului, Cristian Dumitrache, specialist Al Ferasa – stiinta citirii fetei a analizat impreuna cu Alina veridicitatea a trei branduri personale selectate - Michelle Obama, Madeleine Albright si Alina Stanciu. Intrebarea a fost: se potrivea ceea ce sustineau verbal cele trei persoane cu limbajul corporal?

In cele trei cazuri, verdictul a fost afirmativ. Cristian Dumitrache a subliniat faptul ca brandingul personal pe care vrei sa il transmiti nu va fi niciodata identic cu ceea ce esti tu, insa este important sa nu minti, si sa iti cladesti acest branding pe baze reale si nu pe minciuni.  

Evenimentele au reprezentat ocazii de a impartasi din experienta de agentie si de a lua parte la discutii care provoaca spiritul creativ. Luna octombrie a fost una ocupata si cu multe satisfactii pentru JustAD, iar noiembrie se anunta cel putin la fel  de „ocupat de creativa”.